FAQ - Pytania i odpowiedzi

Zamówienie produktu

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Dostawa

Formy płatności

ZWROTY I REKLAMACJE

Moje konto

KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA




Zamówienie produktu

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany wystarczy kliknąć zakładkę "Tabela rozmiarów" umieszczony na karcie produktu.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś "szybkiego" zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
Jak złożyć zamówienie w sklepie?
Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk "Przejdź do kasy". Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “Zamawiam i płacę”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś, zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie, b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24) lub odroczone płatności (Twisto lub PayPo); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu, potwierdzającym zamówienie, c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
Niestety, nie ma możliwości wprowadzania zmian w złożonym zamówieniu. W przypadku chęci anulowania zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Po anulowaniu zamówienia możliwe będzie złożenie nowego. Klienci posiadający konto mogą zmienić formę płatności po złożeniu zamówienia, korzystając z opcji dostępnej w swoim koncie klienta.
W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole "Kod rabatowy" przed kliknięciem przycisku "Zamawiam i płacę". Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.
Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
Aby otrzymać fakturę VAT nalezy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji "Chcę otrzymać fakturę VAT".

Dostawa

Jakie są koszty i czas dostawy?
Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: karta kredytowa, PayU przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia, natomiast zamówienia z formą płatności: przelew tradycyjny przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym Koncie. Kurier DPD Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Poczta Polska Czas dostawy: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. InPost Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz:

  1. wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie właściwej firmy kurierskiej
  2. wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej.


Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę odebrać zamówienie w salonie LAURELLA?
W tym momencie nie ma takiej możliwości.
Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.
Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?
Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki zawsze dołączamy paragon (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz "Dokument wymiany / zwrotu" towaru. Jeśli składając zamówienie wybrana została opcja faktury VAT znajdziesz ją na swojej skrzynce mailowej.

Formy płatności

Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne rodzaje płatności to:

  • płatność przelewem on-line (PayU);
  • płatność przelewem tradycyjnym;
  • płatność kartą kredytową;
  • płatność odroczona (Twisto, PayPo);
  • płatność przy odbiorze;


Ad. a
Płatności online wykonywane za pośrednictwem PayU. Dzięki szybkim płatnościom PayU zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy.

Ad. b
Zakupy za pośrednictwem systemu PayPal odbywają się bez ujawniania danych finansowych Klienta. Obsługa sklepu zobaczy jedynie adres e-mail Klienta oraz podany przez niego adres wysyłkowy. Ponadto płatność niemal natychmiast znajdzie się na koncie PayPal naszego sklepu. Dzięki temu szybciej otrzymasz zamówiony towar. Płatności PayPal są zabezpieczone w najwyższym stopniu, dzięki czemu, należności zawsze dotrą do odbiorcy. Ad.c Płatność przelewem tradycyjnym, umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić, wpisując dane przelewu podane w e-mailu, potwierdzającym zamówienie, bezpośrednio na stronie internetowej Twojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

Ad. c
Dla transakcji dokonywanych za pomocą PayPal akceptujemy następujące karty: - MasterCard, Visa, American Express; Przelewy24 obsługują następujące karty: - Visa, MasterCard Diners Club, JCB oraz Polcard. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Przelewy24 i Paypal, zakupy w sklepie internetowym sklep.kari.com za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne.

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy produkty LAURELLA są objęte gwarancją, jeśli tak, to ile ona trwa?
Tak, wszystkie produkty marki LAURELLA objęte są dwuletnią gwarancją.
Czy w laurella.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: LAURELLA / PBH S.A. Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta. Tutaj dowiesz się, jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Z jakimi kosztami wiąże się wymiana lub zwrot towaru?
Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Możesz również skorzystać z darmowego zwrotu. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie (w przypadku jego wymiany) ponosi sklep. Zwracamy także koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (Ceny Towaru oraz kosztu wysyłki jeżeli za nią płaciłeś). Szczegóły dostępne w regulaminie.
Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?
Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji, która jest dostępna tutaj.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
Taką sytuację należy zgłosić mailowo do Biura Obsługi Klienta. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni.
W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymają wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia, z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Bieżących informacji dotyczących reklamacji lub zwrotu, udzieli dodatkowo Biuro Obsługi Klienta.

Moje konto

Co mam zrobić, jeśli mam już konto w laurella.pl, ale nie mogę się zalogować?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?
Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.
Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi zabezpiecznie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się mailowo pod adresem e-mail: sklep@laurella.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania.
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze w godzinach od 09:00 do 16:00.