- Jesteś tu:
- Strona główna
- Zwroty 2
Zwroty 2
U nas zwroty są łatwe i szybkie!
Twoja wygoda jest dla nas bardzo ważna. Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 opcje zwrotu - wybierz tą, która najbardziej Ci odpowiada.
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

UWAGA: Korzystając z promocji "Darmowe zwroty" jedyną dostępną opcją zwrotu środków jest zwrot kwoty na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz otrzymać pieniężny zwrot środków zamiast zasilenia salda Twojego konta - nadaj przesyłkę na swój koszt.
- Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się z "Twoim koncie".
- Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
- W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost.
UWAGA: Darmowe zwroty nie są dostępne dla zamówień opłaconych za pośrednictwem Paypo. W przypadku zwrotu zamówień opłaconych przez Paypo konieczne jest samodzielne zwrócenie towaru. Zwrócone środki zasilą Twoje konto Paypo, umniejszając Twoje zobowiązanie wobec tej firmy lub kończąc Twoją umowę o płatność odroczoną.
- W ostatnim kroku procesu zwrotu automatycznie zostanie wygenerowana etykieta zwrotna InPost.
Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek. - Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje saldo zostanie zasilone. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe / kartę płatniczą w ciągu 5-10 dni.
- Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się z "Twoim koncie".
- Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
- W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz "Samodzielna wysyłka" a następnie wybierz sposób w jaki chcesz otrzymać zwrot środków.
- W ostatnim kroku procesu pobierz wydruk zgłoszenia zwrotu i umieść go w paczce.
- Wyślij przesyłkę na jeden z poniższych adresów:
LAURELLA
ul. Św. Michała 100
61-005 Poznań
PolskaLAURELLA / GOGLOBAL24
Oldenburger Ring 3
02829 Markersdorf
NiemcyLAURELLA / GOGLOBAL24
Unit D, 26 Thornleigh Trading Estate
DY2 8UB Dudley
Wielka BrytaniaLAURELLA / GOGLOBAL24
22 rue Edmond Rostand porte 0012
59130 Lambersart
FrancjaLAURELLA / GOGLOBAL24
C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
Pol. Ind. Can Casses
08760 Martorell
HiszpaniaLAURELLA / GOGLOBAL24
Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
20090 Rodano (MI)
WłochyLAURELLA / GOGLOBAL24
Branskamp 11
6014CB Ittervoort
Holandia - Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5-10 dni od daty otrzymania przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy proces ten zostanie zakończony, a środki zwrócone.

Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu rozważ Wymianę Społecznościową z inną Klientką LAURELLA.
LAURELLA prowadzi na Facebooku grupę zrzeszającą 30 tysięcy #laurellagirls.
Zanim zwrócisz produkt opublikuj swoje zdjęcie i zapytaj o szczerą opinię.
Możesz liczyć, że osoby ceniące sobie ten sam styl ubierania co Ty rozwiążą dylemat, z którym się mierzysz: zostawić czy zwrócić?.
Zanim zwrócisz produkt opublikuj swoje zdjęcie i zapytaj o szczerą opinię.
Możesz liczyć, że osoby ceniące sobie ten sam styl ubierania co Ty rozwiążą dylemat, z którym się mierzysz: zostawić czy zwrócić?.
DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO GRUPY??
- Pozwól innym odkupić Twoje zakupy
Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez inną #laurellagirl.
Gdy ogłosisz chęć zwrotu sukienki z pewnością inne osoby chętnie ją od Ciebie odkupią lub się wymienią.
Nie martw się o wysyłkę - w ramach wymiany społecznościowej pokryjemy koszty wysyłki pomiędzy Klientkami. - Niedostępna sukienka, na którą polujesz jest na wyciągnięcie ręki!
Każdego dnia na naszej grupie pojawia się kilkadziesiąt postów, w których inne Klientki deklarują chęć wymiany lub sprzedaży nowych i używanych produktów LAURELLA. To Twoja szansa na zdobycie produktów, których nie udało się Tobie zakupić w naszym sklepie. - W grupie siła
Zastanawiasz się nad zakupem jakiegoś produktu, ale chciałabyś zobaczyć jak inni w nim wyglądają? Rozważasz zamówienie sukienki, lecz chcesz zapytać o opinie osób, które już ją mają? Nie wiesz czy dobrze wyglądasz w nowej sukience?
Żadne Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.
Dołącz do naszej grupy Facebookowej:
facebook.com/groups/2273462269625276
facebook.com/groups/2273462269625276
Wymień się ubraniami z innymi lub je sprzedaj. LAURELLA pokrywa koszty wysyłki!
Więcej informacji na www.laurella.pl/wymiana-spolecznosciowa
Więcej informacji na www.laurella.pl/wymiana-spolecznosciowa