Zwroty 2

U nas zwroty są łatwe i szybkie!

Twoja wygoda jest dla nas bardzo ważna. Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 opcje zwrotu - wybierz tą, która najbardziej Ci odpowiada.
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
UWAGA: Korzystając z promocji "Darmowe zwroty" jedyną dostępną opcją zwrotu środków jest zwrot kwoty na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz otrzymać pieniężny zwrot środków zamiast zasilenia salda Twojego konta - nadaj przesyłkę na swój koszt.
  1. Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się z "Twoim koncie".
  2. Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
  3. W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost.
    UWAGA: Darmowe zwroty nie są dostępne dla zamówień opłaconych za pośrednictwem Paypo. W przypadku zwrotu zamówień opłaconych przez Paypo konieczne jest samodzielne zwrócenie towaru. Zwrócone środki zasilą Twoje konto Paypo, umniejszając Twoje zobowiązanie wobec tej firmy lub kończąc Twoją umowę o płatność odroczoną.
  4. W ostatnim kroku procesu zwrotu automatycznie zostanie wygenerowana etykieta zwrotna InPost.
    Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek.
  5. Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje saldo zostanie zasilone. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Odeślij zwrot samodzielnie do naszego magazynu w jednym z 7 krajów UE.
Środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe / kartę płatniczą w ciągu 5-10 dni.
  1. Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się z "Twoim koncie".
  2. Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
  3. W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz "Samodzielna wysyłka" a następnie wybierz sposób w jaki chcesz otrzymać zwrot środków.
  4. W ostatnim kroku procesu pobierz wydruk zgłoszenia zwrotu i umieść go w paczce.
  5. Wyślij przesyłkę na jeden z poniższych adresów:
    LAURELLA
    ul. Św. Michała 100
    61-005 Poznań
    Polska
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Oldenburger Ring 3
    02829 Markersdorf
    Niemcy
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Unit D, 26 Thornleigh Trading Estate
    DY2 8UB Dudley
    Wielka Brytania
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    22 rue Edmond Rostand porte 0012
    59130 Lambersart
    Francja
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
    Pol. Ind. Can Casses
    08760 Martorell
    Hiszpania
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
    20090 Rodano (MI)
    Włochy
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Branskamp 11
    6014CB Ittervoort
    Holandia
  6. Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5-10 dni od daty otrzymania przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość, gdy proces ten zostanie zakończony, a środki zwrócone.
Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu rozważ Wymianę Społecznościową z inną Klientką LAURELLA.
LAURELLA prowadzi na Facebooku grupę zrzeszającą 30 tysięcy #laurellagirls.
Zanim zwrócisz produkt opublikuj swoje zdjęcie i zapytaj o szczerą opinię.
Możesz liczyć, że osoby ceniące sobie ten sam styl ubierania co Ty rozwiążą dylemat, z którym się mierzysz: zostawić czy zwrócić?.
DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO GRUPY??
  1. Pozwól innym odkupić Twoje zakupy
    Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez inną #laurellagirl.
    Gdy ogłosisz chęć zwrotu sukienki z pewnością inne osoby chętnie ją od Ciebie odkupią lub się wymienią.
    Nie martw się o wysyłkę - w ramach wymiany społecznościowej pokryjemy koszty wysyłki pomiędzy Klientkami.
  2. Niedostępna sukienka, na którą polujesz jest na wyciągnięcie ręki!
    Każdego dnia na naszej grupie pojawia się kilkadziesiąt postów, w których inne Klientki deklarują chęć wymiany lub sprzedaży nowych i używanych produktów LAURELLA. To Twoja szansa na zdobycie produktów, których nie udało się Tobie zakupić w naszym sklepie.
  3. W grupie siła
    Zastanawiasz się nad zakupem jakiegoś produktu, ale chciałabyś zobaczyć jak inni w nim wyglądają? Rozważasz zamówienie sukienki, lecz chcesz zapytać o opinie osób, które już ją mają? Nie wiesz czy dobrze wyglądasz w nowej sukience?
    Żadne Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.
Dołącz do naszej grupy Facebookowej:
facebook.com/groups/2273462269625276
Wymień się ubraniami z innymi lub je sprzedaj. LAURELLA pokrywa koszty wysyłki!
Więcej informacji na www.laurella.pl/wymiana-spolecznosciowa
pixel