Reklamacja

Reklamacja

Bardzo nam przykro jeżeli zawiedliśmy Twoje zaufanie i zakupiony produkt nie spełnil Twoich oczekiwań jakościowych.
Nie chowamy głowy w piasek! Jeżeli produkt posiada wadę lub powstała ona w toku użytkowania - skorzystać możesz z prawa do reklamacji.
Aby dokonać reklamacji:
Przejdź do zakładki "Chcę zareklamować produkt" i podaj numer zamówienia oraz adres email, którego użyłaś podczas składania zamówienia.
Jeśli masz u nas konto możesz również zalogować się i przejść do zakładki "Reklamacje", która znajduję się na Twoim koncie.
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot oraz produkty z listy, które chcesz zareklamować.
Dodaj opis wady oraz zdjęcia obrazujące problem.
Zdecyduj czy przesyłkę wyślesz do nas pocztą czy też dostarczysz ją do naszych butików.
Określ również w jaki sposób chciałbyś otrzymać ewentualny zwrot środków.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 30 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
O finale reklamacji zostaniesz powiadomiona poprzez wiadomość e-mail.
Adres, na który należy wysłać reklamowany produkt:
PBH / LAURELLA
Srebrna 12
85-461 Bydgoszcz
Niemcy
LAURELLA / GOGLOBAL24
Oldenburger Ring 3
02829 Markersdorf
Niemcy
Wielka Brytania
LAURELLA / GOGLOBAL24
141 Great Bridge Street
B70 0DA West Bromwich
Czechy
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Słowacja
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)
03853 Turany
Francja
LAURELLA / GOGLOBAL24
22 rue Edmond Rostand porte 0012
59130 Lambersart
Hiszpania
LAURELLA / GOGLOBAL24
C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
Pol. Ind. Can Casses
08760 Martorell
Włochy
LAURELLA / GOGLOBAL24
Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
20090 Rodano (MI)
Holandia
LAURELLA / GOGLOBAL24
Branskamp 11
6014CB Ittervoort
pixel