- Jesteś tu:
- Strona główna
- Realizacja zamówień LAURELLA w okresie pandemii Covid-19.
Realizacja zamówień LAURELLA w okresie pandemii Covid-19.
Realizacja zamówień LAURELLA w okresie pandemii Covid-19.
Status: Zamówienia realizowane są bez przeszkód! Pojawiać mogą się jednak 1-3 dniowe opóźnienia w wysyłkach.
W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego sklepy LAURELLA pozostają zamkniętę do odwołania. Zapraszamy do zakupów na stronie www.laurella.pl.
Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i Klientów wprowadzamy kilka zmian i udogodnień w naszych procesach logistycznych.
- Pracownicy naszego centrum logistycznego pracują z zachowaniem podwyższonego reżimu sanitarnego, korzystając ze środków ochronnych.
- Ze względu na wzmożoną liczbę zamówień czas realizacji zamówień może być wydłużony o 1-3 dni.
- Udostępniamy nowe wygodne możliwości dostawy:
- Paczkomaty Inpost
- Punkty Odbiorcze DHL (sklepy Żabka, Biedronka, InMedio, stacje Shell)
- Punkty Odbiorcze Poczty Polskiej (stacje Orlen, kioski Ruchu) - Zachęcamy do skorzystania z Paczkomatów Inpost. Posiadając aplikację mobilną Inpost będą Państwo w stanie otworzyć Paczkomat i odebrać przesyłkę bez dotykania ekranu paczkomatu.
- Jeżeli zdecydujesz się na dostawę zamówienia za pośrednictwem kuriera DPD, w dniu dostawy otrzymasz wiadomośc z numerem kontaktowym do kuriera. Zachęcamy do kontaktu z kurierem w celu ustalenia dogodnego i bezpiecznego sposobu dostarczenia przesyłki.