Realizacja zamówień LAURELLA w okresie pandemii Covid-19.

Realizacja zamówień LAURELLA w okresie pandemii Covid-19.

Status: Zamówienia realizowane są bez przeszkód! Pojawiać mogą się jednak 1-3 dniowe opóźnienia w wysyłkach.


W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego sklepy LAURELLA pozostają zamkniętę do odwołania. Zapraszamy do zakupów na stronie www.laurella.pl.

Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i Klientów wprowadzamy kilka zmian i udogodnień w naszych procesach logistycznych.

  1. Pracownicy naszego centrum logistycznego pracują z zachowaniem podwyższonego reżimu sanitarnego, korzystając ze środków ochronnych.
  2. Ze względu na wzmożoną liczbę zamówień czas realizacji zamówień może być wydłużony o 1-3 dni.
  3. Udostępniamy nowe wygodne możliwości dostawy:
    - Paczkomaty Inpost
    - Punkty Odbiorcze DHL (sklepy Żabka, Biedronka, InMedio, stacje Shell)
    - Punkty Odbiorcze Poczty Polskiej (stacje Orlen, kioski Ruchu)
  4. Zachęcamy do skorzystania z Paczkomatów Inpost. Posiadając aplikację mobilną Inpost będą Państwo w stanie otworzyć Paczkomat i odebrać przesyłkę bez dotykania ekranu paczkomatu.
  5. Jeżeli zdecydujesz się na dostawę zamówienia za pośrednictwem kuriera DPD, w dniu dostawy otrzymasz wiadomośc z numerem kontaktowym do kuriera. Zachęcamy do kontaktu z kurierem w celu ustalenia dogodnego i bezpiecznego sposobu dostarczenia przesyłki.
pixel